Kundservice

Att handla på A+ ska vara en snabb och enkel process, men vi förstår att vissa frågor kan dyka upp under och efter ett köp. Här har vi samlat all information du behöver. Hittar du inte det du letar efter vänligen kontakta kundtjänst.

Kundservice

Prenumeration

Hur fungerar prenumeration?

Du kan prenumerera på alla A+ Refillpåsar samt A+ Happy Belly och A+ Kids Multi Gummies.

  • Gå in på önskad produkt och välj alternativet Prenumeration.
  • Du får här välja antal av produkten och tidsintervall.
  • Gå vidare till kassan och slutför din beställning.

 

Blir det billigare för mig att prenumerera?

Ja, du får mellan 10-20% rabatt på produkten beroende på vilket tidsintervall du väljer.

Kundfördelar för dig som prenumerant:

  • Förmånligare pris
  • Du kommer lättare ihåg att ta dina kosttillskott.
  • Leverans direkt hem i brevlådan, fraktfritt.

 

Kan jag avbryta/uppdatera min prenumeration när som helst?

Ja, prenumerationen har ingen bindningstid!

Vill du ändra, avsluta eller pausa ditt program, behöver du göra det minst 10 arbetsdagar före din nästkommande leverans. Du administrerar dina prenumerationer under Mina sidor längst upp i menyn. Här kan du enkelt lägga till eller ta bort produkter, justera tidsperiod, avsluta eller pausa prenumerationen.

När dras betalningen från mitt konto?

Betalningen dras upp ca 5 arbetsdagar före din nästkommande leverans med det betalsätt du valt i kassan. För att ändra betalsätt kan du logga in under Mina sidor längst upp i menyn.


Övriga frågor

Kontakta oss på order@get-aplus.se så hjälper vi dig.