Kundservice
Att handla på A+ ska vara en snabb och enkel process, men vi förstår att vissa frågor kan dyka upp under och efter ett köp. Här har vi samlat all information du behöver. Hittar du inte det du letar efter vänligen kontakta kundtjänst.
Kundservice
Kundtjänst
info@get-aplus.se
Växel: 023-79 28 00
Öppettider kundtjänst:
Måndag-torsdag 09:00-14:00
Fredag 09:00-12:00
Post- och besöksadress:
Roxnäsvägen 6
791 44 Falun
Returer
Ångerrätt och returer
Enligt distansköplagen så har du alltid 14 dagars returrätt. För en godkänd retur måste du lämna in ditt paket till posten inom 14 dagar efter de att du hämtat ut ditt paket. Om du önskar göra en retur så följ följande steg:
- Maila oss på info@get-aplus.se för att få en returlapp via e-post och information om returadress att returnera paketet till.
- Skriv ut returlappen och fyll i den. Ej ifyllda retursedlar som skickas med i paketet godkännes ej.
- Packa in varan i lådan som produkten kom med. Vid retur ska varan vara i nyskick samt i originalemballage (originalförpackning med originaletiketter på).
- Lägg i returlappen i lådan.
- Skicka sedan paketet tillbaka till oss. Ni som kund betalar returfrakten.
- När vi mottagit din vara så gör vi en returbetalning till dig så fort som möjligt. Observera att de kan ta upp till 1-4 veckor.
- Vi skickar alltid ett mail till dig när returen är gjord. Observera att det kan ta 5-10 arbetsdagar innan du ser pengarna på ditt konto.
Byte
Om du önskar byta en vara, vänligen returnera varan och lägg en ny beställning. Meddela oss gärna om detta på din nya order så vi kan ge dig frifrakt i efterhand.
Avbryta eller ändra order
Om du vill ändra din order så måste du snabbt höra av dig till info@get-aplus.se och meddela detta så vi kan se vad vi kan göra för din specifika order. Om din order redan blivit färdigbehandlad så kan vi inte göra några ändringar eller avbryta din order. Men maila oss angående din önskan så ser vi till att försöka hjälpa dig!